bing

Your SEO optimized title page contents

Pages

.

.

Friday, 31 January 2014

سب سے بہترین وظیفه


یوں تو هر وظیفے کی اھمیت اپنی جگه ایک تسلیم شده حقیقت ھے . جسے هزاروں نہیں بلکه لاکھوں لوگوں نے اپنی اپنی ضرورت کے تحت گاهے بگاھے موقع کی مناسبت سے آزمایا اور انہیں مجرب پایا.

لیکن روز روشن کی طرح یه بھی ایک حقیقت ھے که،، کلمه طیبه کے بعد اگر خالق کائنات نے اپنی پسندیده مخلوق کی توجه کسی وظیفے کی جانب مبذول کروائی ھے... بلکه کسی وظیفے کی تاکید فرمائی ھے تو وه اپنے محبوب صلی الله علیه وسلم پر درود و سلام کی صورت میں قران مجید میں ارشاد فرمائی ھے.




لہذا میرے مشاهدے میں یہی بات آئی ھے که جن لوگوں نے بے غرض ھو کر رضاۓ مصطفی صلی الله  کی خاطر درود پاک کے وظیفے کو اپنی زندگی کا شعار بنالیا...

ان لوگوں کو اسکے بعد نه کسی دوسرے وظیفے کی حاجت باقی رھی نه کسی چلے اور مراقبه کی حاجت پیش آئی..

شائد اسی واسطے اللّه کریم نے اپنے مدنی محبوب صلی الله علیه وسلم کی امت کی محبت کی خاطر اور انکی کامیاب زندگی کے پیش نظر درود پاک پڑھنا مؤمنوں کیلی
ۓ لازم قرار دیا... که ایک طرف یه امت مرحومه کی مغفرت کا سامان پیدا کرتا رھے. تو دوسری جانب انہیں مشکلات میں آسان راسته بھی دکھاتا رهے۔

حضرت امام جعفر صادق رحمتہ اللہ علیہ ارشاد فرماتے ہیں کہ جو شخص یہ چاہے کہ مجھے مصیبت اور مشکلات سے آسانی نصیب ہو جائے تو اُسے چاہیے کہ کثرت کے ساتھ حضور علیہ الصلوۃ والسلام   آپ کے اہل بیت اور آپکی آل پر درود سلام بھیجے، انشا   ء اللہ عزوجل چند دنوں میں ہی غم خوشی سے اور مشکلات  آسانیوں سے تبدیل ہوجائینگی۔.